Новости

Вебінар «Як залишатися продуктивним в умовах карантину за допомогою рішення Microsoft Teams»

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Запрошуємо Вас прослухати вебінар «Як залишатися продуктивним в умовах карантину за допомогою рішення Microsoft Teams».

Дата: 16 квітня 2020 року

Час: 11:00-12:00

Спікер: Андрій Мешков, BDM Microsoft, SOFTICO

Microsoft Teams — це корпоративна платформа, яка об’єднує в робочому просторі чат, зустрічі, замітки та вкладення. Teams є частиною пакета Office 365 і поширюється по корпоративній підписці.

Сервіс був представлений в 2016 році і на сьогодні аудиторія щоденних користувачів продукту становить 44 млн. осіб у всьому світі!

Вебінар буде цікавий всім, хто:

  • хоче дізнатися, як налагодити спільну віддалену роботу в умовах обмеженого доступу до корпоративної інфраструктури;
  • хоче дізнатися, як підвищити ефективність та залученість віддаленого навчання.

На вебінарі будуть розглянуті наступні теми:

  • огляд рішення Microsoft Teams – робочий простір на базі корпоративного чату;
  • міграція корпоративного порталу в Teams. Побудова єдиної екосистеми на базі продуктів Microsoft;
  • платна версія, проти безкоштовної – чому є сенс “купити” Teams;
  • основи безпечної віддаленої роботи. Досвід використання;
  • порівняння Teams проти конкурентів – Slack, Zoom та інші.

Сценарії використання: дистанційне навчання, як залишатися на зв’язку співробітникам першої лінії “в полях”, варіанти використання для медпрацівників, відеострім, інтеграція зі сторонніми сервісами, чат боти та інші.

 РЕЄСТРАЦІЯ ЗАВЕРШЕНА

З питань придбання продуктів Microsoft звертайтеся до наших фахівців +380 (44) 355 07 70 або info@amica.ua

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *