[vc_row][vc_column][vc_column_text]
Запрошуємо Вас прослухати вебінар «Як залишатися продуктивним в умовах карантину за допомогою рішення Microsoft Teams».
Дата: 16 квітня 2020 року
Час: 11:00-12:00
Спікер: Андрій Мешков, BDM Microsoft, SOFTICO
Microsoft Teams — це корпоративна платформа, яка об’єднує в робочому просторі чат, зустрічі, замітки та вкладення. Teams є частиною пакета Office 365 і поширюється по корпоративній підписці.
Сервіс був представлений в 2016 році і на сьогодні аудиторія щоденних користувачів продукту становить 44 млн. осіб у всьому світі!
Вебінар буде цікавий всім, хто:
- хоче дізнатися, як налагодити спільну віддалену роботу в умовах обмеженого доступу до корпоративної інфраструктури;
- хоче дізнатися, як підвищити ефективність та залученість віддаленого навчання.
На вебінарі будуть розглянуті наступні теми:
- огляд рішення Microsoft Teams – робочий простір на базі корпоративного чату;
- міграція корпоративного порталу в Teams. Побудова єдиної екосистеми на базі продуктів Microsoft;
- платна версія, проти безкоштовної – чому є сенс “купити” Teams;
- основи безпечної віддаленої роботи. Досвід використання;
- порівняння Teams проти конкурентів – Slack, Zoom та інші.
Сценарії використання: дистанційне навчання, як залишатися на зв’язку співробітникам першої лінії “в полях”, варіанти використання для медпрацівників, відеострім, інтеграція зі сторонніми сервісами, чат боти та інші.
З питань придбання продуктів Microsoft звертайтеся до наших фахівців +380 (44) 355 07 70 або info@amica.ua
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]