Amica - IT рішення для ефективності та безпеки бізнесу
  • info@amica.ua
  • Зв'язатися з нами: +38 (044) 355 07 70

Впровадження Microsoft SharePoint

Компанія AMICA систематично здійснює розробку та впровадження корпоративних порталів на платформі Microsoft Sharepoint.

В одному з останніх проєктів інженери AMICA розробили корпоративний портал на платформі SharePoint Online. Правильне встановлення SharePoint Online, безсумнівно, вимагає кваліфікованого досвіду, для автоматизації та встановлення SharePoint Online були розроблені додатки на платформі PowerApps, в ролі бази даних обрані списки SharePoint.

В міру розвитку інтернет-технологій зростає кількість організацій, що створюють корпоративні портали, які стають центрами інформаційних систем. Корпоративні сайти дозволяють вивести інформаційну систему організації на більш високий рівень, покращити проінформованість працівників, забезпечити можливість доступу до різних даних в єдиному місці та в єдиному інтерфейсі. Саме встановлення SharePoint повністю компенсується гнучкістю та адаптивністю платформи під різні бізнес-завдання організації.

Після того, як організація починає активно використовувати SharePoint для свого внутрішнього сайту, на ньому накопичується величезна кількість різних даних. Наприклад, контактні дані співробітників і клієнтів, посади та дні народження, інформація про нові вакансії, новини, офіційні документи, опис виконаних проєктів, прайс-листи, відповіді на питання клієнтів та інше. Наявність SharePoint дозволяє автоматизувати процес розміщення необхідних даних на сайті компанії, точно контролюючи, яка інформація з платформи відбивається на сайті компанії.

На схемах нижче показані варіанти модулів, які були впроваджені клієнтам нашими інженерами:

Відображення останніх новин з Facebook та Linkendin

Birthdays

Birthdays (інформаційний блок) – автоматичне відображення днів народженнь колег за обраний період часу.

Newcomers

Newcomers (інформаційний блок) – відображає нових співробітників організації із зазначенною посадою, контактними даними, фотографіями та інше. За додавання працівників відповідає адміністратор порталу, однак, з огляду на, що це O365, адміністратору достатньо вказати кілька букв імені, прізвища або пошти, і O365 автоматично підтягує потрібного вам колегу та необхідну інформацію про нього.

Phone numbers

Phone numbers – невеликий пошуковий рядок потрібен, якщо ви забули: прізвище, телефон, пошту, посаду, але при цьому запам’ятали хоча б ім’я колеги, тоді вся необхідна вам інформація може бути знайдена.

Coming events

Coming events (інформаційний блок) – відображення заходів та подальших подій.

Додатки на платформі PowerApps

Приклад: Для того, щоб створити новий запит на кур’єрську доставку, необхідно зайти в додаток та виконати наступні кроки:

Крок 1

Крок 2

Крок 3

Крок 4

Цей запит надходить відповідальному фахівцеві на пошту, після чого він може його схвалити або відхилити. Якщо заявка схвалена – користувач отримує повідомлення, якщо відхилена – користувач отримує причину відхилення. Після завершення процесу адміністратор вносить у базу даних всі запити та змінює їхній статус.

Важливою вимогою щодо впровадження цієї програми було підтвердження поштою, так, щоб співробітники могли бачити тільки свої запити, а відповідальний фахівець при цьому – всю необхідну інформацію – ці вимоги були реалізовані повністю.

Чому саме у нас варто замовляти впровадження SharePoint?

Коректне встановлення та налаштування SharePoint – це нелегке завдання, яке може виконати не кожен досвідчений системний адміністратор. А якщо встановлення та налаштування SharePoint здійснюється вперше, то тут не обійтися без допомоги кваліфікованих фахівців.

Наші кваліфіковані технічні фахівці володіють необхідними теоретичними та практичними знаннями для впровадження та встановлення SharePoint, який підкріплений реальним багаторічним досвідом реалізованих клієнтських проєктів.

Виникли питання? Залиште запит в формі нижче і наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.