Amica - IT рішення для ефективності та безпеки бізнесу
  • info@amica.ua
  • Зв'язатися з нами: +38 (044) 355 07 70

GFI

Компанія “Amica” – авторизований партнер компанії GFI.

Що це вам дає? Для вас це означає найкращі ціни та завжди актуальна, достовірна інформація з питань ліцензування продуктів GFI, їх впровадження, використання та підтримки.

За рахунок чого це можливе? Для відповіді це питання треба розуміти, що таке партнерський статус.

Партнерський статус означає лише одне: компанія GFI переконалася у нашій надійності та впевнена в тому, що наші клієнти отримають відмінну якість обслуговування. Для цього ми маємо:

  • Фахівці з ліцензування та правильного підбору продуктів.
  • Можливість проводити upgrade та продовження ваших ліцензій.
  • Відмінні ціни з допомогою знань ліцензування товарів.
  • Можливість надавати знижки за певного обсягу замовлення.

Трохи про GFI

GFI Software – розробник інтелектуальних ІТ-рішень для малого та середнього бізнесу. Компанія заснована у 1992 році та входить до групи компаній ESW Capital.

Продукти GFI орієнтовані на забезпечення надійної експертизи, правильні та продумані ІТ-рішення з упором на досконалість безпеки, а також дозволяють ІТ-адміністраторам легко та ефективно виявляти, керувати та захищати свої бізнес-мережі, системи, програми та комунікації, де б вони не існували. .

ДОСТУПНІ ПРОДУКТИ GFI

GFI HelpDesk — це програмне забезпечення для самостійного обслуговування, яке консолідує та інтегрує функціональність підтримки.

Можливості GFI HelpDesk:

  • Епоха техпідтримки за допомогою корпоративної пошти закінчилася. GFI HelpDesk – це програмне забезпечення для автономної служби підтримки, яке об’єднує та інтегрує всі її функції в єдину систему;
  • Софт дозволяє клієнтам легко реєструвати заявки через електронну пошту, чат або веб-портал, а потім надалі відстежувати їх статус;
  • Персонал може переглядати, створювати, призначати та закривати заявки служби підтримки. Співробітники вашої компанії можуть спільно вирішувати проблеми за допомогою нотаток, що знаходяться безпосередньо в хелпдеску.
  • Команди можуть створювати шаблони для автоматичних відповідей або маршрутизації на основі властивостей заявки, вмісту заявки, типу клієнта тощо.
  • GFI HelpDesk об’єднує кожну взаємодію користувача з вашим бізнесом. Ви можете реєструвати всі дії клієнтів: будь то перегляд сторінок, замовлення, історія доставки або пошук у службі підтримки, одночасно фіксуючи події “з життя” вашого власного продукту. Крім того, все це можна бачити в режимі реального часу.
  • Сукупність різної інформації дозволяє сапорту знати про своїх клієнтів більше звичайного і зробити клієнтську підтримку зручнішою, а роботу всередині команди простіше.
  • Стандартна та настроювана звітність – GFI HelpDesk включає максимально докладні та адаптивні звіти: до стандартних налаштувань ви зможете самостійно додати характеристики, що дозволяють отримувати інформацію про ваших клієнтів, продукти та послуги, а також реагувати на запити підтримки.
  • Мультимовність. Забезпечуйте сервіс для своїх клієнтів кількома мовами.
  • Створіть власну базу знань. Сформуйте практичні рекомендації та інструкції на основі найбільш популярних запитів та стандартної інформації. Вона допоможе вашим клієнтам відповідати на власні запитання.
  • Service Level Agreement – створіть SLA для часу відповіді або рішення, щоб відстежувати заявки та клієнтів, які найбільше потребують вашої уваги.

GFI Unlimited – Постійно зростаюча бібліотека ПЗ для бізнесу.

Переваги передплати GFI Unlimited:

  • Єдина вартість
  • Необмежена кількість установок
  • Безкоштовна технічна підтримка
  • Повні редакції продуктів
  • Безкоштовне оновлення до нових версій
  • Економія часу та коштів
  • Централізоване управління передплатою
  • Доступ до бібліотеки софту, що постійно зростає.
  • Безкоштовний перехід для поточних клієнтів

Продукти, доступні за передплатою GFI Unlimited:

  • GFI OneGuard – платформа для одночасної автоматизації процесу управління безпекою та ресурсами на всіх мережевих пристроях.
  • GFI OneConnect – хмарна платформа керування електронною поштою для Exchange
  • GFI LanGuard – рішення для сканування та виявлення вразливостей у мережі
  • GFI WebMonitor – рішення для моніторингу та контролю інтернет-активності користувачів
  • GFI Archiver – архівування пошти, аналіз ефективності роботи співробітників та виявлення витоків інформації
  • GFI MailEssentials – анти-спам та безпека електронної пошти для поштових серверів
  • GFI FaxMaker – рішення для безпечної автоматизації обміну факсами за допомогою електронної пошти
  • GFI EndPointSecurity – рішення для оцінки та контролю ризиків витоку інформації за допомогою контролю ІТ-адміністраторами пристроїв користувачів
  • GFI EventsManager – комплексне рішення для управління, моніторингу та архівації лог-файлів, журналів подій ІБ для всіх вузлів мережі
  • Kerio Connect – кросплатформовий поштовий сервер з покращеною підтримкою мобільних пристроїв
  • Kerio Control* – рішення для захисту компаній від повного спектру мережевих загроз.
  • Kerio Operator* – це телефонна система для SMB, використовує існуючу мережну інфраструктуру для передачі та управління викликами через протокол SIP

Для консультації щодо продуктів GFI:

Телефонуйте +38 044 355-07-70

Пишіть info@amica.ua

Ми завжди будемо раді допомогти вам!

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.