GFI
Компанія “Amica” – авторизований партнер компанії GFI.
Що це вам дає? Для вас це означає найкращі ціни та завжди актуальна, достовірна інформація з питань ліцензування продуктів GFI, їх впровадження, використання та підтримки.
За рахунок чого це можливе? Для відповіді це питання треба розуміти, що таке партнерський статус.
Партнерський статус означає лише одне: компанія GFI переконалася у нашій надійності та впевнена в тому, що наші клієнти отримають відмінну якість обслуговування. Для цього ми маємо:
- Фахівці з ліцензування та правильного підбору продуктів.
- Можливість проводити upgrade та продовження ваших ліцензій.
- Відмінні ціни з допомогою знань ліцензування товарів.
- Можливість надавати знижки за певного обсягу замовлення.
Трохи про GFI
GFI Software – розробник інтелектуальних ІТ-рішень для малого та середнього бізнесу. Компанія заснована у 1992 році та входить до групи компаній ESW Capital.
Продукти GFI орієнтовані на забезпечення надійної експертизи, правильні та продумані ІТ-рішення з упором на досконалість безпеки, а також дозволяють ІТ-адміністраторам легко та ефективно виявляти, керувати та захищати свої бізнес-мережі, системи, програми та комунікації, де б вони не існували. .
ДОСТУПНІ ПРОДУКТИ GFI

GFI HelpDesk — це програмне забезпечення для самостійного обслуговування, яке консолідує та інтегрує функціональність підтримки.
Можливості GFI HelpDesk:
- Епоха техпідтримки за допомогою корпоративної пошти закінчилася. GFI HelpDesk – це програмне забезпечення для автономної служби підтримки, яке об’єднує та інтегрує всі її функції в єдину систему;
- Софт дозволяє клієнтам легко реєструвати заявки через електронну пошту, чат або веб-портал, а потім надалі відстежувати їх статус;
- Персонал може переглядати, створювати, призначати та закривати заявки служби підтримки. Співробітники вашої компанії можуть спільно вирішувати проблеми за допомогою нотаток, що знаходяться безпосередньо в хелпдеску.
- Команди можуть створювати шаблони для автоматичних відповідей або маршрутизації на основі властивостей заявки, вмісту заявки, типу клієнта тощо.
- GFI HelpDesk об’єднує кожну взаємодію користувача з вашим бізнесом. Ви можете реєструвати всі дії клієнтів: будь то перегляд сторінок, замовлення, історія доставки або пошук у службі підтримки, одночасно фіксуючи події “з життя” вашого власного продукту. Крім того, все це можна бачити в режимі реального часу.
- Сукупність різної інформації дозволяє сапорту знати про своїх клієнтів більше звичайного і зробити клієнтську підтримку зручнішою, а роботу всередині команди простіше.
- Стандартна та настроювана звітність – GFI HelpDesk включає максимально докладні та адаптивні звіти: до стандартних налаштувань ви зможете самостійно додати характеристики, що дозволяють отримувати інформацію про ваших клієнтів, продукти та послуги, а також реагувати на запити підтримки.
- Мультимовність. Забезпечуйте сервіс для своїх клієнтів кількома мовами.
- Створіть власну базу знань. Сформуйте практичні рекомендації та інструкції на основі найбільш популярних запитів та стандартної інформації. Вона допоможе вашим клієнтам відповідати на власні запитання.
- Service Level Agreement – створіть SLA для часу відповіді або рішення, щоб відстежувати заявки та клієнтів, які найбільше потребують вашої уваги.

GFI Unlimited – Постійно зростаюча бібліотека ПЗ для бізнесу.
Переваги передплати GFI Unlimited:
- Єдина вартість
- Необмежена кількість установок
- Безкоштовна технічна підтримка
- Повні редакції продуктів
- Безкоштовне оновлення до нових версій
- Економія часу та коштів
- Централізоване управління передплатою
- Доступ до бібліотеки софту, що постійно зростає.
- Безкоштовний перехід для поточних клієнтів
Продукти, доступні за передплатою GFI Unlimited:
- GFI OneGuard – платформа для одночасної автоматизації процесу управління безпекою та ресурсами на всіх мережевих пристроях.
- GFI OneConnect – хмарна платформа керування електронною поштою для Exchange
- GFI LanGuard – рішення для сканування та виявлення вразливостей у мережі
- GFI WebMonitor – рішення для моніторингу та контролю інтернет-активності користувачів
- GFI Archiver – архівування пошти, аналіз ефективності роботи співробітників та виявлення витоків інформації
- GFI MailEssentials – анти-спам та безпека електронної пошти для поштових серверів
- GFI FaxMaker – рішення для безпечної автоматизації обміну факсами за допомогою електронної пошти
- GFI EndPointSecurity – рішення для оцінки та контролю ризиків витоку інформації за допомогою контролю ІТ-адміністраторами пристроїв користувачів
- GFI EventsManager – комплексне рішення для управління, моніторингу та архівації лог-файлів, журналів подій ІБ для всіх вузлів мережі
- Kerio Connect – кросплатформовий поштовий сервер з покращеною підтримкою мобільних пристроїв
- Kerio Control* – рішення для захисту компаній від повного спектру мережевих загроз.
- Kerio Operator* – це телефонна система для SMB, використовує існуючу мережну інфраструктуру для передачі та управління викликами через протокол SIP